elmor
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

elmor

adham hassan

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انت ممكن تتجوز البنت اللى....؟

كاتب الموضوعرسالة
bulls eye
Admin
Admin
bulls eye

المساهمات : 336

انت ممكن تتجوز البنت اللى....؟ Empty
مُساهمةموضوع: انت ممكن تتجوز البنت اللى....؟   انت ممكن تتجوز البنت اللى....؟ Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 03, 2008 9:47 am

هوا بصراحة مش موضوع هوا سؤال خطر فى ببالى وعايزة اعرف ردكم هيكون اية؟

اولا:

او انت الولد من وانت صغير شفت بنت وبقيتوا اصحاب مثلا هيا بنت الجيران وانتوا اصحاب من وانتوا صغيرين ولما دخلت على النت انت اخدت الميل بتاعها وهيا كمان اخدت بتاعك وفضلتوا تتكلموا على النت ومعتوش بتتكلموا وجها لوجة وانت حبتها وهيا كمان وكبرتوا والبنت وصلت سن الزواج يا ترى انت ممكن تروح تخطبها انا كل اللى محيرنى حكاية النت يعنى انهم كانوا بيتكلموا نت.

ثانيا:

انت الولد بتفتح النت وبتكلم بنات عادى يعنى وعرفت واحدة من على النت وكلمتها وشوفتها صدفة فى حفلة مثلا او فرح وانتوا الاتنين اعجبتوا ببعض وفضلتوا تتكلموا على النت ومتكلموش وجها لوجة وهيا محافظة على نفسها وبتتكلموا فى النطاق المسموح بية يعنى لما تكون كلمة مش معتادة مثلا تكون كلمة بحبك والبنت دى كبرت ووصلت سن الزواج يا ترى انت ممكن تروح تخطبها انا بردة كل اللى محيرنى هنا انكوا اتعرفتوا عن طريق النت ولما اتكلمتوا اتكلمتوا عن طريق النت بردة.

انا عايزة الموضوع دة يتثبت لان انا عايزة اسمع راى كل الاعضاء بلا استثناء ومش عايزة الموضوع دة يضيع ورا مع المواضيع التانية
amir gomaa

انت ممكن تتجوز البنت اللى....؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مين اللى مع جيمى دى
» ازاى تعرف ان اللى بتحبة بيحبك ولا لأ
» معلش ممكن سؤال ......